En icke så händelserik dag i ett icke så händelserikt liv.

 

Gud vad deprimerande det där lät då! Men så kan det vara ibland och jag kan väl egentligen säga att det är ganska händelserikt ändå. Hade möte om projektarbetet idag med arvid och kom fram till att vi förhoppningsvis endast måste skriva om vår frågeställning samt formulera om lite i rapporten för att den ska bli bra. Skönt om det blir så!

Därefter var det en helt meningslös religionslektion då det i stort sett endast var ett tidsfördriv, vi skulle inte börja med något nytt då det var vikariens sista dag men ändå hade vi lektionen. Därav blev det en väldigt icke händelserik lektion. 

Något kul som ändå hände och gjorde mig lite glad var att på klassrådet var det veckan då rektorn skickar ut frågor och denna veckas frågor har jag varit med och skapa bägge två! Det bästa är att den ena visste jag inte om att den skulle komma! Den handlade om spångaspelen som vi i GIF håller på att ordna med till nästa år! Väldigt kul måste jag säga och jag hoppas på att det kommer massa positiv respons som peppar igång oss ännu mer!

Jag skulle även varit med på lärarnas infomöte idag och pratat lite om SMS grupp som är ett förslag vi har för att enklare kunna meddela eleverna när en lektion är inställd. Tyvärr blev mötet aldrig av utan sköts upp till efter påsk… Tråkigt!

Nu är det dags för lite labbrapportskrivning och sedan ska jag ut till repan och hänga lite! 

Hej på er!

Lämna en kommentar